Chatroom

Thursday, May 13, 2010

MPC......Hari Ini Dalam SEJARAH......




Penubuhan kelab Premacy bermula daripada idea yang telah diutarakan oleh Saudara Hamsan, beliau telah mencadangkan melalui salah satu forum http://kereta.info/mazda-premacy-owners-club-in-malaysia bertarikh 16 November 2009. Pada mulanya hanya beberapa orang sahaja yang aktif berforum disini. Deez, Mizi & Hamsan  telah berbincang n bersepakat untuk menubuhkan Mazda Premacy Club..

Pada 25 Januari 2010 blog rasmi Kelab Premacy berjaya ditubuhkan bertujuan mengumpul seberapa ramai ahli yang boleh. Cara yang digunakan untuk mempromosikan Blog rasmi ini dilakukan dengan cara melekatkan address blog di cermin cermin kereta Premacy yang ditemui ada juga yang sanggup CUCUK Premacy yang dijumpai…Perkembangan ahli kelab adalah dari usaha dan semangat yang ditunjukkan..TAHNIAH

Dengan usia kelab yang masih muda, Premacyclub telah berjaya menyiapkan beberapa projek seperti Sticker, T-Shirt, Key Chain serta Banner, Terima Kasih Bro Kintaro yang dilantik secara rasmi menjadi Designer MPC

First TT telah berjaya diadakan oleh Geng Central pada 6 March 2010 di McD Puchong LDP yang dihadiri oleh Saudara Hamsan, Abert, Haris dan Kojie.
Second TT pada hujung March di RnR Bagan Ajam dan dari situ beberapa TT berjaya diadakan.
First Gathering Premacy Club telah berjaya diadakan pada 1 dan 2 Mei 2010, Sebanyak 8 buah Premacy dan 2 Mazda M5 telah berkonvoi ke Cameron Highland.

Sehingga hari ini genap 3 bulan 2 minggu 6 hari penubuhan PremacyClub dan telah berjaya menggumpul seramai 25 ahli……

………………………………………………….Hari ini dalam SEJARAH…………………………………………………………

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MEMORY REMAINS.....