Chatroom

Sunday, February 28, 2010

Sate Kajang



Sate Kajang Haji Samuri sememangnya sudah semua orang tahu hingga sesiapa yang pernah makan pasti terliur. Secucuk sate kalau nak telan sekali suap rasanya mau lekat pada tekak..kuah kacangnya yang pekat pasti melekat.. semasa lihat benda alah ni yang aku kenali sebagai absorber link membuatkan aku teringat pada sate kajang, baru ni aku terdengar ada sorang kawan kata Sate Hj Samuri dah buka di Sungai petani Lagenda Hight...
aku bukan apa, post gambar ni sbb nak tanya Kintaro yang ni ka yang dimaksudkan Stablizer Link????? kalau rosak dia ala munyii kalau elok dia senyap je macam makan sate Haji Samuri......

5 comments:

kintaro said...

ye btl dan tepat sekali yg ni la stabelizer link atau pon sate premacy hahahahahaha murah la mizi kalau ko kata ko dapat rm 20 aku beli sebatang rm 180 tu kalau hang dapat murah cuba ushakan sate yg bla blakang brape harga dia

Mizi@Zie said...

mak aiii sebatang rm180 aku dah check bil...sori bukan rm20 tapi sebatang rm50, yg belah belakang nnti aku usahakan...ori mazda....kintaro hang baca balik forum bahagian mesej lama sbb aku ada bincang pasal atf..

kintaro said...

wah murahn ya rm 50 mmg aku nak mintak tlg cr yg blakang ni mizi

Mizi@Zie said...

nnti free aku pi survey...rega nnti kompomm

kintaro said...

ok tq bro

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MEMORY REMAINS.....