Chatroom

Saturday, February 20, 2010

Sharel's Premacy

Contribute By Sharel

10 comments:

Mizi@Zie said...

ko punye 5 seater ke 7 seater sbb aku tengok mcm ada papan speaker kat bonet belakang ko...aku pernah dengar model yang 5 seater pun ada.

kintaro said...

nice ride dude.seat tu brand apa bro? brape harga?confortable tak sbb nampak mcm nipis je just asking.

sharel said...

mizi-aku pnye kete 7 seater jgk,2ari blk kmpg bkak krusi nk isi brg.ye ke ade yg 5seater

sharel said...

kintaro-brand sscus aje,masa aku bli 2 rm1+++,pd aku ok la 2

kintaro said...

lawa seat tu.

Mizi@Zie said...

pernah dengar masa buat research tentang premacy tu hari dari owner premacy 5 seater yg nak jual

sharel said...

kitaro-thank kitaro,sscus nie malaysia yg design.seat 2 lbh kurang cm seat yg kat evo10

sharel said...

o ye ke,aku bru 1st time dgr.body dia sma cm 7 seater

Mizi@Zie said...

body sebijik.....

hasrol said...

betul tu.... aku pun ada gak surf & tgk premacy yg 5 seater.
SSCUS memang buatan M'sia. Itu sebabnya harganya jauh lebih murah dr brand recaro, bride, sparco dll... tp dr segi kualiti, memang ok. dah masuk pasaran antarabangsa pun.... dengarnya la....!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

MEMORY REMAINS.....